Mobile Oppo f11

Mon, 18 Nov 2019 - ECOMMERCE - Uttar Pradesh
Manoj kumar person
Uttar Pradesh State
ECOMMERCE Industry
Flipkart Company
Defective or Faulty Products dispute
Refund claim
Complaint Details

            मैंने फ्लिपकार्ट कम्पनी से ऑनलाइन फ़ोन (Oppo F11) ख़रीदा था जिसपर कम्पनी द्वारा 10 दिन की रिप्लेशमेंट पॉलसी दी गयी.  फ़ोन को मेरे द्वारा इस्तमाल करने में पाया गया की फ़ोन के स्पीकर में प्रॉब्लम है जिसके सम्बन्ध में मैंने 10 दिन के अंदर फ्लिपकार्ट कम्पनी में कंप्लेंट कर दी. फ्लिपकार्ट द्वारा 3 टेक्नीशियन भेजे गए जिनको फ़ोन के स्पीकर में प्रॉब्लम मिली. परन्तु उसके उपरांत भी मेरे फ़ोन को रिप्लेस नहीं किया गया.              अतः माननीय आपसे विनम्र निवेदन है की प्राथी को फ्लिपकर कम्पनी से न्याय दिलाने की कृपा करें. आपकी अति कृपा होगी. 

LEAVE REPLY

Disclaimer User: "Harassed.in" is a steroid on Social Platform to place the worst experience or claims raised by the consumers against malpractice of the brands; who don't care about the consumers.Bridging gap between brands and dis-satisfied consumers.
Lawyer :The lawyer listings on "Harassed.in" do not constitute a referral or endorsement by "Harassed.in". "Harassed.in" is not an advertising service for lawyers. "Harassed.in" is providing legal information for nominal charges. Your access to and use of this site is subject to our Terms of Use.